Artikulu berri bat gure artxibo digitaleko “Azterketak” sailean.

2015/11/27
Beasaingo Martín García Garmendia museoaren lagunak bere ikerketa lan bat eskaini digu gure artxibo digitaleko “Azterketak” saila aberasteko.

Tirso de Olazabal karlista famatuari buruzkoa da eta bertan Ordiziarekiko duen lotura aztertzen du, bide batez bere biografiaren zenbait zertzelada eskaintzen dizkigun bitartean.

Tirso de Olazabal

Irudiaren iturria.

Olazabal politikari karlista izateaz gain, diputatu eta senatari izana, bigarren karlistada garaian bere lerroentzat bideratutako arma kontrabandoaren kudeatzaile nagusia izateagatik nabarmendu zen.

Armak lehorreratzen

"Bizkaiko kostaldean armak lehorreratzen". Irudiaren iturria.

Lerro hauetatik gure eskerrik beroenak eman nahi dizkiogu Martini eta adierazi “Azterketak” saila zaletu nahiz adituen esku daukagula, Zumalakarregi Museoaren leihoa zuen lanei oihartzuna emateko erabili nahi duzuen guztiontzat.

Artikulu berri bat gure artxibo digitaleko “Azterketak” sailean.

Políticos del carlismo. B. de Artagán