Afrikako Gerrari buruzko bertso kantaldia.

2023/10/13
Uztailetik Zumalakarregi Museoan ikusteko aukera dugun aldi baterako erakusketak, “Rif 1923. Eustaquio Berriochoa Elgarrestaren argazkiak”, aurrera darrai. Honen inguruan antolatzen ari garen ekitaldien berri ematera gatoz gaurkoan.

Joan den irailak 14.ean museoko artxiboaren arduradunaren eskutik tertulia antolatu genuen, “La Guerra de África (1859-1860) y la Primera Guerra del Rif (1893-1894)” izenburupean. Bertan jasotakoa eskura duzue gure youtube kanalean. Baita ondorengo solasaldia ere, Rifeko hainbat lagunen partaidetzarekin.

Tetuango gerra. Tertulia

Afrikako gerrari buruzko tertuliaren ikuspegia.

Bestalde, datorren urriak 26ean, arratsaldeko sei t’erdietan bertso saio musikatua izango dugu Zumalakarregi Museoan. Aitor Bizkarra bertsolari bizkaitarrak, Paul Beitia eta Gari Ortiz de Villalba musikarien laguntzarekin, Afrikako gerrari buruzko bertsoen emanaldia eskainiko digute.

Aitor Bizkarra eta Paul Beitia

Paul Beitia musikaria eta Aitor Bizkarra bertsolaria antzeko emanaldi batean.

Antonio Zavalak, bere garaian jaso eta argitaratu zituen euskal soldaduek Afrikako gerran beren esperientzia kontatzen zuten bertsoak.  Bertso hauek oinarritzat hartuz bertso musikatuen saioa dastatzeko aukera izango dugu Ormaiztegin.

Antonio Zavala

Zavalaren liburuaren azala.

Anima zaitezte datorren urriak 26ean arratsaldeko sei t'erdietan Ormaiztegira gerturatzen, euskaldunek Afrikako gerra kolonialean jasandakoak bertsotan entzutera.

Bertso papera

Afrikako gerrari buruzko bertso papera.