Viticus talde argentinarraren "Euskal Herria"

2020/05/21
Egungo egoera berezia atzera begiratzeko parada aproposa dugu. Gaurkoan duela hamaika urte Zumalakarregi Museoak antolatutako ekintza bitxi baten ondorioa ezagutaraztera gatoz. Museoak 20 urte bete zituenean rock kontzertu bat antolatu genuen. Hona hemen handik bi urteetara sortutako bideo klipa.

Victor “Vitico” Bereciartua, Argentinako rockzale beteranoa, Tomas Zumalakarregiren ondorengo bezala gerturatu zitzaigun museora, bere amona baten abizena hori zela esanez. Aproposa iruditu zitzaigun bera buru duen rock talde argentinarrak Ormaiztegin kontzertua burutzea.

Vitico

Viticok hainbatetan aipatu du Euskal Herriarekiko duen lotura. Hona hemen “El ojo del músico” aldizkariari egindako adierazpenak:

El ojo del músico

El ojo 2012

Orain jakin berri duguna Viticus taldearen “Rock local” diskorako Euskal Herrian emandako kontzertuei buruzko abestia atondu zutela eta, gainera, bideo klipa argitaratu.

Benetan poztu gaitu Ormaiztegin emandako kontzertuak ikusentzunezkoan jaso duen protagonismoak. Bertan jasotako harrera eskertzen dutenaren seinale.

Viticus Ormaiztegin

Disfrutatu ezazue euskal erroak dituen benetako rock&roll argentinarra.

Viticus Ormaiztin

Mila esker Viticus.